KROPELKI
Odział I pracuje od 6.15 do 16.15
Kropelki
Kiedy słońce świeci i gdy deszczyk pada,
idzie do przedszkola wesoła gromada,
tupią nóżki tupu, tupu, tup,
raźno do przedszkola idzie mały zuch.
Hej, to my Kropelki,
wspaniali chłopcy i super dziewczynki.
Świetnie się razem bawimy,
a dzięki naszym paniom ciekawych rzeczy się uczymy.
Wiemy już jak kraj nasz się nazywa,
nad jakim morzem mieszkamy i jak się wszyscy nazywamy
Każdy dzień uśmiechem zaczynamy,
bo nudy tu nie mamy!
Tańczyć lubimy, śpiewać lubimy
i na spacery chętnie chodzimy.
W naszym przedszkolu zabawek i książek bez liku.
Każdy z nas ma tam swoje miejsce przy stoliku.
Gdy mamy czas na zabawę świetnie się bawimy.
Super przedszkole! Super zabawa!
Takie przedszkole to fajna sprawa!
Powiemy jeszcze coś w sekrecie-
nie mówcie tego nikomu,
że my tam się czujemy jak u siebie w domu.
Wychowawczyniami są: pani Bogusia i pani Kamila.
Pomaga im: pani Agnieszka i pani Dorotka.
Plan pracy wychowawczo - opiekuńczej i dydaktycznej:
Styczeń 2025
Tematyka kompleksowa:
- Mój przyjaciel – pies! ( akcja „ Bliżej pieska”)
- Ptaki i zwierzęta zimą
- Kochana babciu, kochany dziadku!
- Klub mleczaka – czyli zdrowe ząbki każdy ma !
Wiersz:
Ptaki zimą
I.Salach
Zawitała mroźna zima,
idą długie szare dni.
Ciężko będzie znowu ptakom,
więc pomagać trzeba im.
Wysypiemy ziarno wróblom,
a sikorkom skwarki,
by na wiosnę zaśpiewały,
jak im dzieci pomagały
Kundelek
M. Majewska
Chodzi kundelek po ulicy
i smutnym wzorkiem zerka.
Kto mu uchyli drzwi do domu,
kto przygarnie kundelka?
Szczęśliwy piesek domek będzie miał.
Szczeka radośnie: hau, hau, hau, hau, hau.
Piosenka:
Buziaków tyle, że szok
Kocham Cię Babciu, czy Ty to wiesz?
Dam Ci buziaka, babciu czy chcesz?
Dam Ci buziaków, tyle że szok
CMOK, CMOK, CMOK,
CMOK, CMOK, CMOK, CMOK, CMOK!!!
Kocham Cię Dziadku, czy Ty to wiesz?
Dam Ci buziaka, Dziadku czy chcesz?
Dam Ci buziaków, tyle że szok
CMOK, CMOK, CMOK,
CMOK, CMOK, CMOK, CMOK, CMOK!!!
Kocham Was bardzo, czy wiecie to?
Dam Wam buziaka, czy chcecie go?
Dam Wam buziaków, tyle że szok
CMOK, CMOK, CMOK,
CMOK, CMOK, CMOK, CMOK, CMOK!!
„Jestem muzykantem konszabelantem” – wersja dla babci i dziadka
1. Jestem muzykantem, konszabelantem
My muzykanci, konaszabelanci
Chociaż nut nie znamy, babci dziś zagramy
A na czym?
Na pianinie!
A pianino ino ino, ino ino ino ino
A pianino ino ino, a pianino gra!
Teraz Babciu TY
A pianino ino ino, ino ino ino ino
A pianino ino ino, a pianino gra!
2. Jestem muzykantem, konszabelantem
My muzykanci, konaszabelanci
Chociaż nut nie znamy, dziadkowi zagramy
A na czym?
Na gitarze !
A gitara ara ara, ara ara ara ara
A gitara ara ara, a gitara gra !
Teraz dziadku TY
A gitara ara ara, ara ara ara ara
A gitara ara ara, a gitara gra !
3. Jestem muzykantem, konszabelantem
My muzykanci, konaszabelanci
Chociaż nut nie znamy, babci dziś zagramy
A na czym?
Na flecie!
A na flecie fiu fiu, fiu fiu fiu fiu
A na flecie fiu fiu, a na flecie gram!
Teraz babciu TY:
A na flecie fiu fiu, fiu fiu fiu fiu
A na flecie fiu fiu, a na flecie gram!
4. Jestem muzykantem, konszabelantem
My muzykanci, konaszabelanci
Chociaż nut nie znamy, dziadkowi zagramy
A na czym?
Na bębenku!
A bębenek bum tarara, bum tarara bum tarara
A bębenek bum tarara, a bębenek gra!
Teraz dziadku TY
A bębenek bum tarara, bum tarara bum tarara
A bębenek bum tarara, a bębenek gra!
5. Jestem muzykantem, konszabelantem
My muzykanci, konaszabelanci
Chociaż nut nie znamy, babci dziś zagramy
A na czym?
Na skrzypcach!
A na skrzypcach dylu dylu, dylu dylu dylu dylu
A na skrzypcach dylu dylu, a na skrzypcach gram!
Teraz babciu TY
A na skrzypcach dylu dylu, dylu dylu dylu dylu
A na skrzypcach dylu dylu, a na skrzypcach gram!
6. Jestem muzykantem, konszabelantem
My muzykanci, konaszabelanci
Chociaż nut nie znamy, dziadkowi zagramy
A na czym?
Na trąbce!
A na trąbce tru tututu, tru tututu, tru tututu
A na trąbce tru tututu, a na trąbce gram!
Teraz Dziadku Ty
A na trąbce tru tututu, tru tututu, tru tututu
A na trąbce tru tututu, a na trąbce gram.
Język angielski:
1. Numbers
2. My family
3. Pets
4. Jobs